Tuesday, December 14, 2010

BERMULANYA DI SINI....

Pada hari ini,,saat ini,,tika ini,,aku sebagai seseorang yang baru di dalam dunia blogging telah memulakan langkah pertama untuk berblog.. hehe... Macam budak baru blajar la lbey kurang...Pada asalnya,, malas sungguh rasanya untuk ku pelajari tentang semua ini... Kerana bagiku blogging ni tiada gunanya... Pernah suatu waktu dahulu aku buat blog,,tp itu sekadar untuk mempelajari basic.... Jadi blog itu telah lama aku biarkan bersawang tanpa di kemaskini yang mana bagiku tiada kepentingan untuk berblog kerana pada ketika itu aku baru mengenali dunia cyber... huhu... masih kebudak-budakan.... Tetapi apabila meningkat remaja dan b'tmbah dewasa,,aku dapat merasakan bahawa berblog ini juga ada banyak gunanya.... Contohnya seperti sekarang,,dengan berblog aku dapat mengisi masa lapangku dan menghilangkan rasa bosan yang sentiasa ada di benak fikiranku.... Dengan berblog juga aku dapat b'kongsi2 antara rakan2 tentang pelbagai perkara... Tambah2 pula aku gemar membaca blog orang lain kerana   di situ terdapat pelbagai input yang boleh diambil dan dijadikan sebagai pengajaran dan panduan hidup... Jadi,, timbul pula minatku untuk kembali ke dunia blogging... hehe.... Nanti bila sudah ada blog sendiri boleh la aku jd follower dorg... That's why,,i'm new here!! 

No comments: